Rychlé vyhledávání

Reklama

Diskuse : Dopis TV Nova - k reportáži 12.7.2007


Milan
19.10.2011 v 20:15
Myslím si, že je problém díky, řekl bych, malé odvaze, ale i nechuti něco udělat v tom, že lidi, zodpovědní za pořádek (policie), vyplácení dávek (úřady), za chod této republiky (politici) raději strkají hlavu do písku, než by něco řešili tak, jak jim praví ZÁKON!! A tito lidé jsou Ti, kdož mají na svých rukách tu špínu, protože se BOJÍ (to je ta odvaha) něco řešit a \"zaštiťují\" se slovem rasismus... \"My nemůžeme nic dělat, to by nás v Evropě nazývali rasisty\" (politici)...\"Já mu ty dávky raději přiklepnu, kdopak se tady s nima má zlobit (úředník)... \"Raději budu dělat, že nic nevidím, ještě bych musel vyplňovat protokol, pak ho předvést a výsledek je nejistý atd. atd.\" (policie). Ono se to vážně dobře řeší od půllitru v hospodě ale věřte, že když se té problematice díváte přímo do očí (dělám v těchto menšinách terénního pracovníka), tak vidíte všechno jinak...v celé té nahotě...

artur vyvržený
27.12.2007 v 17:43
všichni do jednoho na ntarktidu nebo do plynu....

Arnold Bezbolestný
04.12.2007 v 12:31
Já chodil na střední školu ve Vsetíně.
Rasista v žádném případě nejsem.
ale
!!!ČUNEK NA HRAD!!!

Michal
25.11.2007 v 11:08
mě se stalo že v ulici ve které bydlím je dům plný romů a dlužili nájem asi za 4 měsíce a město je mělo vystěhovat ale co ani udělali město za ně ten nájem zaplatilo myslíte že by za mě město někdy za platilo nájem??

kuríto
14.11.2007 v 08:57
podle mě to je určitě pravda měli sme v paneláku celostátně hledanýho cikána. policajti se tam báli chodit. a když ho zatkli tak tam muselo bejt 5 aut

Johny Mnemonic
03.11.2007 v 23:24
No já se tu nechci přít zda je to Hoax či nikoliv, každý kdo okolo sebe má tu trvale opálenou verbež, která se domáhá svých práv kde může, tak má asi stejný názor jako paní starostka avšak narozdíl od některých se domnívám že není pravda že šířením se ničeho nedocílí. Pokud budeme dál jen krčit rameny, klopit zrak a říkat že se s tím stejně nic neudělá, tak to tak i dopadne ale pokud se budeme alespoň informovat o takovýchto věcech a vzájemně si vyjadřovat alespoň duševní podporu, tak je to první krůček ke změně, která však nebude nikterak jednoduchá, neboť jsme si naší ukřivděnou menšinu namlsali na spoustu výhod a vymožeností o které je nebude jednoduché připravit.

MSpirit
26.09.2007 v 17:46
Jak může někdo srovnávat to,že někdo nemůže sehnat zaměstnání s někým,kdo ho ani nechce ????Část bílé menšiny /menšina už v ČR jsou spíše bílý/ taky nepracuje,ale rozhodně to neni tím,že by nechtěli.V dnešní době už si zaměstnavatelé vymýšlejí různé podmínky,které sem zavál kapitalismus.Jako je řidičák u pozice typu sekretářka,vzhled fotomodel ten nenapíšou a ale chtěj atd.A co by ty cikáni asi dělali,když nechodí do práce - TAK LEŠTÍ BYT.A proto maji většinou tak krásně uklizeno....Kapsáři jsou vždy cikáni.A mimochodem pracuji se zákazníky a nejhorší chování jaké jsem kdy zažila bylo vždy s cikány.Tento mail je pravdivý !!!

:-(
14.09.2007 v 23:19
Tenhle hoax je pravda - jo je menšina, která pracuje, ale u naší většiny, myslím nás bílých je taky ta menšina, která pracuje... Se zeptejte na ÚP kolik tam mají černochů a kolik bělochů - pokud by se to spočítalo procentuálně tak to podle mě vyjde tak že stejné procento bělochů nepracuje jako černochů - myslím tím to, že většina bělochů taky nepracuje... Buď jsou podnikatelé, nebo jsou na pracáku, ale zaměstnanců jako takových je málo... To je to blbý... Jenže nás je víc tak jsme hned lepší, ale není náhodou mezi bělochama víc vyloženě VRAHŮ než mezi černochama? A běloši taky kradou... A taky jejich děcka nechodí do školy.... A taky se mezi sebou rvou a napadaj se, když někoho nemaj rádi.... Takže já říkám, že to je pravda, ale je to i mezi námy bělochy.
Nechci se jich zastávat, ale tohle jsem napsat musel.....

Vlada
11.09.2007 v 11:30
No co se týče našich spoluobčanů nechci se jich nějak zastávat ani je kritizovat. Fakt je ten, že jsem tři roky pracoval ve firmě spolu z 10 cikány a nikdy sem s nimi neměl sebemenší problém. Byli slušní, zdvořilí a pracovali tak, že někteří mí kolegové se proti nim mohli jít zahrabat. Toto byla asi má jediná dobrá zkušenost s cikány. Když jsem studoval chodil semnou do třídy jeden cikán jednoho dne mi velmi nadával a nadával i mé rodině. Tak sem si s ním vyřídil po svém účet. Druhý den na mě samozřejmě čekalo mužské osazenstvo jeho rodiny před školou. No jsem větší postavy a tak mi nejvyšší příslušník sahal sotva po prsa. Ale vtip kolik ti je nás je taky tolik tu je na místě. Nebýt dobrých přátel nevím jak by to dopadlo. Každopádně jsem pak stanul před soudem z důvodu těžkého ublížení na zdraví a rasismu. A kdyby celá třída neslyšela jak mi nadával nevím nevím jak by to semnou dopadlo…

Co se týče otázky slabší vrstvy. Cikání mezi tu největší spodinu většinou nepatří. Existují rodiny které ani neví že mohou požádat o nějaké příspěvky. Nezapomenu na to když před úřad práce v mám městě přijel cikán v novém bavoráku a šel si pro příspěvky na bůh ví co… Bodejť by si hledali práci když je stát dobře zaopatří. A to že cikán musí být černej. To už dávno neplatí. Podle čeho vlastně se slovo cikán definuje? Podle bavi pleti, jazyka nebo životního stylu? Po otevření hranic se do našeho města přistěhovala Ukrajinská menšina byla poměrně hodně utlačovaná a nikde jinde nenašla oparu než v našich spoluobčanech. A tak nám po městě běhají bílé skupinky…

Mof
06.09.2007 v 16:16
Taky bych se rad vyjadril k teto problematice... Tento email (HOAX) a diskuse se tyka vesmes Ciganu - tedy Romu. Takhle bych se na to nedival. Proc se bavite o mensine tmavsi pleti? Pojdte se bavit obecne o asocialni skupine lidi, do ktere samozrejme spadaji jak "bili" tak "tmavi". Proc uz konecne nekdo ve vlade nenajde odvahu a nezacne premyslet nad zakonem, ktery by potlacil NE rasismus ale DISKRIMINACI. Ano, o to tu jde. Pracujici, slusne zijici clovek je diskriminovan! Musi platit vysoke dane, musi platit bydleni, a v pripade drobneho skobrtnuti od statu dostane jedine kopanec do p**le, protoze stat se stara prece jen o ty socialne slabe!! Ti ovsem zneuzivaji toho, ze pred okolnim svetem chce stat vypadat jako "hodna maminka starajici se o sve nevychovane ratolesti". Ze je prece stat nenecha chcipnout.... Klidne bych je chcipnout nechal! Je to volba kazdeho, kazde lidske bytosti, jakou cestou pujde! Pokud se nekdo da na kradeze, prepadani, v horsim pripade zabijeni, mel by byt patricne potrestan, nehlede na to jake je barvy pleti.

Proc to nepraktikovat treba tak, ze kazdy "zkrachovalec" dostane druhou sanci, a kdyz i tu (SVOU VINOU) promrha je proste konec. Kdyz uz nekdo nize zminil Chanov... puvodne velmi pekne a moderni sidliste se postupnym "uzivanim" stalo rujnou... mestem ve meste... odlisny svet s vlastnimi pravidly. Proc stat nezridi podobne "zarizeni" ve vetsim meritku nekde na venkove, a ty, kteri se proste odmitaji podridit neposila tam, misto pravidelne navstevy vezeni?? "Zijte si tam jak chcete, delejte si co chcete...". Propustkou ven je prislib slusneho zivota a v pripade poruseni navrat zpet s dozivotnim zakazem. Pokud se vam to zda prehnane... zavanejici rasismem.... mozna mate pravdu. Jak by se na nas divaly okolni staty?!! Co Amerika! Nejvetsi a nejsilnejsi. Svetova policie! Ta je prece sama tak cista jak lilie. Opravdu? A neni to prave Amerika, ktera (samozrejme nen jako jedina) po dve staleti zotrocovala lidi jine barvy pleti? Kde je rasismus opravdu RASISMEM - chovanim namirenym proti skupine obyvatelstva ci jednotlivci jine barvy pleti!? Neni to prave Amerika, ktera PUVODNI obyvatelstvo nahnala do rezervaci a tam jej nechala zit svym zivotem? Proc by tedy Amerika mela mit vyhrady k nasemu jednani?

Opravdu se zamyslete nad timto resenim (navrhem reseni) problemu. Nejde o rasismus, diskriminaci, ani nic podobneho. Mate volbu... zit slusne nebo porusovat zakon a za trest jit do "rezervace", kde se starate jen a jen sami o sebe a co se tam s vami stane je VAS problem! Ale porad mate moznost volby! Co udelate je jen na vas...

Misulek
05.09.2007 v 09:34
Je pravda, že někteří z této menšiny ¨mohou být slušní. Ale těch je bohužel jen hodně hodně málo. Ten mail jsem dostala a rozeslala všem svým, známým. Je to první povedený řetězový dopis a první který posílám dál...

Corfe
29.08.2007 v 17:28
Je chyba odsuzovat člověka podle barvy jeho pleti. To je rasismus, obávám se, že zde docházíme touhle terminologií právě na hranici tohoto. Věřím, že existují slušní a spořádání občané náležící do "romské komunity". Sám znám jednoho a je to můj dobrý kamarád. Ale to je jen krytí za lisdskou logikou nečernobílnosti. Pravdou je, že názory onoho pisatele poměrně dost souhlasí s mými. Jako malý jsem se pčůrával kvůli dětem z naší místní vesnické cikánské komunity. Každý den po škole mě mlátily - znovu a znovu, samy do školy nechodily a tak si nějak čas zalepit musely. Až do dne, kdy jsem se dokázal postavit na odpor a těch pět fakanů zmlátil. Další den tam na mě čekali jejich tatínci a já zkončil v nemocnici. Je to jen další příběh z milionu. A všichni víme, že veřejné mínění je v tomhle pokrytecké...všichni víme o co jde, všichni víme, že těch pár slušných cikánů není omluvou a už vůbec by nemělo být důvodem k tolerování cikánské většiny, jež se kryje s tímto dopisem.

Ale co s tím? Kdo nezažije - nemůže vědět. Viz někteří politici (ti lepší, kteří nejsou pokrytečtí ale prostě jen odtržení od reality), nebo cizinci...

Hanys
29.08.2007 v 12:24
Precetl jsem si nejen tento "hoax" a i kompletne celou diskusi a krome toho, ze at uz to hoax je, ci neni(jakoze zrejme ano, rozhodne vsak pravdivy) Poslal jsem to vsem, co jich mam v seznamu a podevsechno se i podepsal. Nelze totis poprit, ze cikani jsou skutecne banda asocialnich a krajne neprizpusobivych jedincu. A at uz jsme jako "bili" ve vetsine, meli by se prizpusobit oni nam, nebo to alepson zkusit..Jinak to skutecne neskoci, ptze bude bzdy strasne jednduche si na nekoho ukazat, tim spise , ze vybocuje z rady. A to se myslim jeste hooodne dlouho bohuzel nezmeni.

Dee
28.08.2007 v 12:34
Aha, mě nenapadlo, že bych měla jít a vyfackovat bandu zlitejch magorů, když jsem holka dosahující závratné výšky 168 cm.
Většinou nefackuju každého na potkání, proto asi nemám tolik zkušeností s bitím bílých a černých. Beru to podle svých zkušeností, cikáni mi nic neudělali, bílí ano.

Leinad
28.08.2007 v 01:11
(Neuvažuje tady někdo stylem "nesnáším rasismus a cikány, nacismus a židy"?) Já bych bez ohledu na barvu pleti řešil reálné problémy - dlouhodobá nezaměstnanost, možnost bydlet v bytě bez placení nájemného, přehnaný sociální systém, komunity dělající "bordel", osoby pod vlivem drog(alkohol)... tyto problémy vyžadují komplexní řešení, nikoli novináře a hoax.

Douber
27.08.2007 v 21:47
Jo je to pravda že někdy jsou i malé "bílé" skupinky výrostků agresivní ale ty když profackujete tak se skoro nic nestane. Pokud ale profackujete malé "tmavší" výrostky je vysoce pravděpodobné že si to s vámi půjde také "ručně" vyřídt i celá jeho rodina i se vzdálenými příbuznými.....

Dee
27.08.2007 v 11:30
Obojí, ale agresivněji se k okolí chovají naše bílé, rozkošné dětičky.

*
26.08.2007 v 14:19
Ale koho potkáte na ulicích častěji - skupinky agresivních výrostků nebo skupinky hádajících se cigánů, ze kterých jde stejný strach? No já rozhodně ty cigány...

Dee
24.08.2007 v 13:14
Tento mail mi také přišel, a ač bydlím v Krásném Březně v Ústí nad Labem, musím se cikánů zastat. Znám jich dost a dost, ono to u nás ani jinak nejde :-) a musím říct, že větší strach mám z tlup uřvaných, sprostých, většinou i alkoholem posílených spratků bílé pleti (eh, pardon, z našich milých, lehce rozverných BÍLÝCH dětiček), než z cikánů. Ano, někteří z nich jsou sprostí, agresivní a kradou, lžou a flákají se.
Vedle mých příbuzných bydlela rozsáhlá rodina cikánů. Byli občas hlučnější, ale vždy pak přišli s omluvou, pomáhali, kde se dalo, vždycky nezištně přiložili ruku k dílu a nikdy si nevzali ani korunu, ani flašku jako poděkování za pomoc.Dá se u nich jíst z podlahy a já, bílá, se před nimi styděla za smítko na podlaze. Ale klidně se projdu po Krásňáku večer a cikánů se nebojím. Bojím se agresivních bílých partiček, které se tam poflakují.Nepíšu to jako obhajobu cikánů a vyvracení vašich zkušeností s nimi, ale jako jiný pohled na nenávistné řeči a maily jako byl tento. Nejsou všichni ani zlí ani dobří, a my, gadžové, se před některými můžeme jít zahrabat. Stejně jako bílá mládež, která vás na ulici zbije, zkope a okrade, v lepším případě "jen" slovně napadá. Třeba jen proto, že si dovolíte projít blízko nich. Bylo by fajn, kdyby se lidé konečně přestali házet do jednoho pytle jen podle barvy pleti,už je toho příliš.Pak se nelze divit, že se ani nesnaží přizpůsobit a chovat se slušně. Proč taky, stejně budou navždycky cigány a sviněmi línými, tak proč se mají snažit?
Zkuste se nad tím trochu zamyslet.

Martin
23.08.2007 v 10:48
Cikán - Rom
Souhlasím s tím, že bychom nadále měli používat původní označení Cikán. Nakonec i v Anglii je to gypsie a v němčině obdobně Zigeuner. Rom je jen výmysl vzniklý za komunistů. Nakonec i sami cikáni se titulují stejně, slovo Rom nebo Romák používají tak možná pro TV Nova :-) Znám pár jednotlivců, kteří žijí jako normální člověk, ale většina opravdu provádí všechny věci uvedené v příspěvcích. Naše vláda se bojí zasáhnout protože bychom byli určitě označeni jako rasisté. Zkusme my zničit byt od státu a uvidíte jak dopadnete. Nové bydlení to ale určitě nebude !!! Pisatel původního emailu možná shrnul všechny problémy dohromady,ale vše je ve své podstatě pravda a cikáni se takto chovají !

koolich
21.08.2007 v 12:37
Jen v rychlosti. Betonový plot je málo. Chce to zeď. A spíš nějakou vyšší. A to napětí v drátech? V tomhle případě od 380V
vejš ...

DM
20.08.2007 v 15:13
ČESKÝ RASIZUMUS

Nejprve chci dodat, že o výrocích starostky jsem jen četl, reportáž jsem neviděl. Ovšem vypadalo to tak, že jen na paninku někdo z protivníků vytáhl staré bahno, protože se mu to hodilo.A překorektnělá média z toho hned mají informační průjem. Co dodávat.

Bydlím v obci, kde je domů s 20-50 cigány několik, kolem dvou jsem v jednom větším městě chodil do školy. Mám dobrou představu, jak se chovají, ale výčet těch nejhorších dobytčáren bohužel nelze přičíst několika málo lidem, jak by si nenávist autorova přála. Ono je velmi pohodlné a příjemné, být „spravedlivým“ bojovníkem, pasovat se za toho slušného, a druhého (zde cikána) pasovat do role toho špatného, a na něj svést všechno. Šáhněme si všichni do svědomí, bordel a neplechu nedělají zdaleka jen cigáni. Ale je fakt, že když se poukazuje na chyby ostatních, dobře se zakryjí ty vlastní. Je důležité mít svého nepřítele. Proto tolik nenávisti k cikánům. S trochou té snášenlivosti a soucitu by nám došlo, že na válku jsou potřeba vždy minimálně dvě strany. A v případě nás bílých a cikánů bylo na obou stranách barikády naděláno mnoho zlého. Uvědomme si, že oni skutečně jsou mnohdy utlačovanou menšinou. Jenže utlačovanou až jako následek toho, že se chovají extrémně nepřizpůsobivě. Zde by se zdálo, že je to tedy jen jejich chyba. Nicméně to že dělají bordel, je částečně i naše vina, že MY jako většinová společnost jim to DOVOLÍME! Rodí se zde tak začarovaný kruh: Ti co vidí útlak, místo aby cikánům, pomohly adaptovat se, pomáhají jim místo toho zachovat své zvyky, nevzdělanost a styl života. (žít ze dne na den, nerespektovat zákon a pořádek..). A na oplátku ti, kteří by je za nepřizpůsobivost chtěli trestat, hází klacky pod nohy těm málo cikánům, kteří se snaží žít poctivě. Kořeny tohoto stavu jsou v nedávné historii, ponechám na zvědavosti každého, aby si nastudoval co ho zajímá. Jen podotýkám, že v Čechách nebyli cikáni odjakživa, ani tato podoba problému s nimi. Řešení se skýtá poměrně snadné, jako před každým příměřím. Nejtěžší je však udělat prví krok.

DM
20.08.2007 v 15:09
Tak nejprve k tématu HOAX. Co je na té zprávě hoax? Třeba to, že je už se slohu patrné, že nešlo o dopis redakci tv Nova, ani redakci pořadu. Sice se tváří že ano, ale je adresován širšímu čtenářstvu, na které se autor obrací. Viz závěr, v kterém se děkuje obecenstvu jako při proslovu. Hoax je psán jako mail TV Nova, jako reakce na reportáž, přesto se autor vyjadřuje k širším otázkám této věci a ponejvíce o svých údajných zkušenostech. Co ho tedy vlastne štve? To že Nova lže, že cikáni dělají bordel, nebo že se jim ve jménu pozitivního rasismu mnohdy zbytečně nadržuje?
K tomu je dopis jen soupisem snad všemožných zvěrstev, které kdo může napáchat proti občanskému soužití, pochybuji, že může jít o zkušenosti jednoho člověka. Těžko by tam vydržel bydlet bez fyzické i psychické újmy na zdraví. Viděl jsem nepravostí páchaných cigány mnoho, slyšel od jiných ještě víc, proto vím, že cigáni by si například nikdy nedávali tu práci s nějakým zakopáváním odpadků na zahradě, k boji na ulici také nepoužívají mačety ale nože a pistole apod. Jak by byl autor svědkem zároveň setkání cigánů a sociálních pracovnic (navštěvují lidi doma), úřednic na úřadě (poslouchá snad za dveřmi?), jak přesně ví že berou víc než on (krade jim sám složenky ze schránky?) ponechám na zvážení;)
Dále: kde bere autor tu jistotu o pragmatičnosti výroků paní starostky když ji: nezná, výroky ho nezajímají, ani politika…přesto píše o velmi zkreslené reportáži.
To jak se autor „maskuje“ jako obyvatel té kolonie je vtipné. Mail je plný všeobecných soudů a tlachů, které by za pár měsíců nenasbíral. Další dobrou otázkou je, zdali spadl z Marsu, že nevěděl kam se stěhuje? Nebo je „Zajac – obyvatel cikánské kolonie“ tedy sám cikán? A co na to Jan Tleskač? (Zelený Raul promine)

Eduard
20.08.2007 v 09:21
Pro Petra H.: Špatně jste pochopil rozdíl - cikán (cigán) a rom je jedno a totéž, jen cigán je česky. Rom je podobný patvar politické korektnosti jako název "neslyšící" - česky hluchý. Výmysl cigánů, kteří si mysleli, že jiné pojmenování něco zase přihraje. Oni mému etniku taky říkají gadžo a mě je to jedno (je to jejich jazyk), takže pro mě jsou cigáni.
Romové jsou u mě tmaví špinaví zloději, zatímco cigáni jsou etnikum. A znám i tak pracovité cigány, že mnoho čitatelů tohoto příspěvku je proti ním těžkými flákači.

Jana
20.08.2007 v 03:50
Jen čekám, kdy konečně zodpovědným, tedy parlamentu, vládě, zainteresovaným úředníkům atd... dojde, že problém s cikány není problém rasismu. To není o tom, jakou mají barvu kůže, protože bordel budou dělat úplně tentýž, i kdyby byli zelení a měli anténky na hlavách. Je to o jejich nepřizpůsobivosti vůči majoritní společnosti. V jednom kuse se dovolávají svých práv, ohánějí se svými zvyky, ale o plnění také svých povinností, o tom ticho po pěšině. Dokud jim to majoritní, tedy většinová společnost, bude "žrát", do té doby pořádek nebude. A protože většina jich je tupohlavá a nevzdělaná, pak jediné, co na ně může platit, je strach (třeba z toho, že jim ti, co pracují, jejich nicnedělání a asociálnost už platit nebudou). Tihle lidé totiž dobrou vůli vnímají jako slabost a jediné, nač slyší, je tvrdá ruka - třeba zákona, to je jedno. Ale ustupovat jim je špatná volba. A těm, co se jich zastávají, těm bych tím samým zákonem uložila bydlet s nimi na jedné chodbě v paneláku. Známý proti nim taky vcelku nic neměl, dokud je neměl za sousedy - od té doby je přesvědčený "rasista" - a ty uvozovky jsou na místě, protože i jemu bylo fuk, jestli jsou hnědí, modří, nebo fialoví, ale vydržet normálně žít se vedle nich nedalo...

Petr H.
17.08.2007 v 21:23
No ja bych k tematu pridal snad jen jedno. Bylo by vhodne konecne zacit rozlisovat vyznam slova cikan a slova rom. Cikan je dle meho clovek neprizpusobivy, nepracujici a parazitujici na socialnosti statu. Skodi take svemu okoli tim, ze krade a dela takzvnae "bordel". Zije ve smeckach ci tlupach a muze mit prakticky jakoukoliv barvu pleti. Na druhou stranu rom je prislusnik narodnostni mensiny, ktery muze byt jak cikanem, tak i pracujicim slusnym clovekem. Ve chvili, kdy by toto bylo uznano a zavedeno do praxe mame vyresen problem s rasismem, protoze cikan muze byt stejne dobre cerny, jako i bily, zluty nebo treba modry. Co vy na to? Ja osobne proti romum absolutne nic nemam, ja nesnasim CIKANY.

VK
17.08.2007 v 21:10
Zprávu jsem si přečetl celou, jako HOAX to ale, na rozdíl od některých vidím v tom, že přestože je ta zpráva pravdivá, tak jejím šířením nic nezměníme. Pouze si tímto řetězem zaplníme schránky.

Antihoax
17.08.2007 v 18:52
Co je na tomhle za hoax ? Já v tom žádnou mystifikaci nebo falešnou zprávu (významy uvedené ve slovníku k heslu HOAX) nevidím. Je to sakra pravdivé, a kdo bude chtít tvrdit opak, ať se jde podívat tam, co nejací cikáni bydlí (čest vyjímkám)... Stačí si vzpomenout na TV záběry z Matiční. Kdy už se zbavíme pokrytců, falešných humanistů a cikánů ?!?

Douber
17.08.2007 v 18:03
Takže bych se také rád zapojil do diskuze -

Jestli to je Hoax tak bych se přikláněl že to Hoax je - ale pravdivý. Já mám s cikány hodně blbé zkušenosti....
Prvně jsem se s cikánem setkal v první třídě ZŠ - byl to lempl a kradl - svačiny, různé školní pomůcky, učebnice....
V obci kde máme chatu dříve bydleli cikáni v jednom polorozbořeném "znárodněném" stavení kam je nastěhovali komunisti. Co s tím stavením provedli je úplně to samé jak se píše v tomto Hoaxu - spadla zeď?! NEVADÍ - zboříme tu druhou ať to vypadá dobře.....
Neustále se v obci něco ztrácelo - nám osobně vlezli do sklepa a ukradli nám asi 20 metráků uhlí, pečlivě nasekané dříví které jsme zpracovávali celý víkend a zůstalo nám tam jen pár polínek které se nevešli do kamen a pár drobností ze zahrady - jako květináče, sekery.....
Klidně nám vlezli na zahradu a klátili ořechy a když jsme je oslovili co tam dělají - poslali nás do "prdele a ať se do nich nesereme jinak blbě skončíme" (hezký co??)
Měli také dva psy a pár koček - věčně hladoví, vyhublí, zablešený že to z nich skákalo. Psy samozřejmě terorizovali celou obec a i po několika urgencích se nic NEDĚLO až do té doby dokud jeden ze psů nepokousal 4 letou holčičku v obličeji....
Od koček moje sestra chytila toxoplasmu - poté co to zjistila doktorka, urgovala hygienickou službu a ta jim všechny kočky pochytala (co to bylo za cirkus asi nemusím vysvětlovat)
Jejich děti ničili všechno co jim stálo v cestě, o škole věděli jen že je to nějaká budova kde je nuda....
Poté co se ale vrátil znárodněný "statek" původnímu majiteli, který musel cikány odtamtud vyhnat tím že jim koupil byty - i když s ním neměli uzavřenou žádnou nájemní smlouvu!!!!
Co se nalézalo na statku - prostě hrůza - majitel (s kterým se od té doby dobře známe) nás vzal jako světky ať mu dosvětčíme jak to tam vypadalo po odjezdu cikánů.

Sklep - plný odpadků - odvezlo se odtamtud 16 plných VELKÝCH kontejnerů bordelu a jiného svinstva včetně uhynulých psů a koček.
Mistnosti - prostě bodel první třídy včetně místnosti kde byl ucpaný záchod tak klidně chodili na podlahu - všude hrozný smrad (dříve to vylejvali z kýblu klidně na chodník před domem ale po stížnostech "přestali")
Co bylo kovové skončilo ve sběru - okapy, drátěné ploty, oplechování střechy, vyrvané vodovodní trubky a i traverzy z podlahy...
Celý statek skončil v dezolátním stavu...

Toť moje skušenost s ROMY neboli CIKÁNY


Karel
17.08.2007 v 17:32
Celkem zajímavá diskuze, osobně mám s většinou cikánů špatné zkušenosti, až na pár výjimek, které potvrzují pravidlo.

Ale jak tady pozoruji ty komentáře, mám pocit, že tak, jak cikání dělají bordel v reálném světě, úspěšně se je snaží dohnat ti "přizpůsobiví" ve virtuálním světě.

Vložit příspěvek do diskuse

















Jméno:
E-mail:
Text zprávy:
Potvrzovací kód:
 
Příspěvky v diskusi jsou nezávislými příspěvky návštěvníků a čtenářů serveru HOAX.cz a nemusí být vždy v souladu s názory provozovatele nebo osob přímo spojených se serverem HOAX.cz
Provozovatel serveru HOAX.cz nemůže zasahovat do obsahu příspěvku, ale vyhrazuje si právo celý příspěvek odstranit, bude-li obsahovat urážky, sprosté výrazy nebo případnou reklamu.
Pokud jste dostali upravenou verzi hoaxu, nevkládejte ho, prosim do, komentáře, ale zašlete na adresu info@hoax.cz, kde bude v nejbližším možném termínu přidán jako další verze hoaxu nebo jako úplně nový hoax.

Naši partneři

Týdny mediálního vzdělávání - NA PRAVDĚ ZÁLEŽÍ
Projekt E-Bezpečí
MANIPULÁTOŘI.CZ
Internetem Bezpečně
Konference SECURITY
Hustej INTERNET
NEŠLAPE.CZ - NEŠLAPE Vám počítač? Odvirování PC, zrychlení počítače, ...
Viry.cz
PARANOIA.CZ
AVAST!
Check Point
Safer Internet
ToolStore - Nářadí, nástroje, pomůcky, nože, kvalitní rukavice

Podpořte nás

Bitcoin:
Bitcoin: 183jkMBfXdzYzK93vUPmrchohjLtLb3sDn
Bitcoin adresa:
183jkMBfXdzYzK93vUPmrchohjLtLb3sDn

Ikona pro Vás

HOAX.cz

Hoax.cz je archivován

WebArchiv - archiv českého webu

Doporučujeme

ZvolSi INFO - Surfařův průvodce po internetu
No More Ransom! Dekryptovací nástroje.
Právě dnes
RigoloKids - kvalitní dětské oblečení a doplňky z prémiových materiálů
Antivirové centrum
ER.cz - Přesměrování pro Váš web zdarma
CZilla
soom.cz
IMPROVE ACADEMY s.r.o.
Holičství, pánské kadeřnictví v Třebíči
Včelařství Špaček - kvalitní med a včelí produkty
Jógové studio Marcel Třebíč Havlíčkovo náb. 37
JÓGA TŘEBÍČ Jógové centrum v Třebíči.
Jóga s Pepou pro začátečníky a pokročilé